سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/معاون پژوهشی مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: دوره تربیت تدوینگر متون درسی در مدارس علمیه خواهران مازندران در حال برگزاری است.

فاطمه اردشیری، معاون پژوهشی مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفتگو با خبرنگار حوزه، از برگزاری دوره تربیت تدوینگر متون درسی با همکاری این مدیریت با مدرسه ریحانه الرسول(سلام الله علیها) جویبار خبر داد و اظهار کرد: این دوره ویژه اساتید پژوهشی در حوزه علمیه خواهران است که با همکاری اداره طراحی و تدوین متون تحصیلی، از ابتدای تیر آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این دوره مربوط به افرادی است که دارای مدرک سطح 3 و دارای 3 سال سابقه تدریس بوده و حداقل یک اثر پژوهشی منتشر کرده باشند، این اشخاص متعهد می‌شوند که تا پایان این دوره مشارکت مستمر انجام دهند.

اردشیری خاطرنشان کرد: طلاب در این دوره، با شیوه‌های تحلیل و نقد کتب، الگو، فرآیند و مولفه‌های تالیف و طراحی کتب و اصول و مهارت‌های طراحی و سازماندهی کتب درسی آشنا خواهند شد.

وی عنوان کرد: در این دوره علاوه بر بهره‌مندی از اساتید مجرب تکنولوژی آموزشی، گواهی نامه معتبر ارائه خواهد شد و در اوقات تابستان به صورت مجازی و حضوری برقرار خواهد بود، کارآموزان در این دوره که در بستر سامانه سیما برگزار می‌گردد، با توجه به شاخصه‌ها انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha